eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoserwis zepsul sprzet › serwis zepsul sprzet
  • Data: 2007-03-13 12:15:58
    Temat: serwis zepsul sprzet
    Od: "tu-i-tam" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Oddalem kiedys monitor do serwisu. Problem byl taki, ze raz na kilka dni
    obraz sie rozmywal
    i potem jakis czas nie dalo sie go uzywac. W sumie powod jest malo istotny
    ale wazne, ze jakos
    tam dalo sie na tym monitorze pracowac.

    Powiedziano mi, ze jesli chce to zrobia wycene naprawy i sie zdecyduje czy
    chce go naprawiac.
    Nie zdecydowalem sie. Monitor przelezal pol roku u mnie w szafie.

    Tydzien temu postanowilem jednak go oddac jeszcze raz z takim zamiarem, ze
    tym razem bede chcial
    go jednak naprawic (koszt mial wyniesc okolo 100pln).

    I teraz dostalem informacje, ze w monitorze jeszcze cos sie znowu zepsulo i
    koszt bedzie jeszcze duzo
    wiekszy.

    Nie wiem jakim cudem cos sie moglo zepsuc skoro monitor lezal w szafie caly
    czas.

    Czy mam prawo zadac od serwisu przywrocenia mojego monitora do takiego stanu
    w jakim byl zanim
    go pierwszy raz tam oddalem ?

    Wiem, ze beda problemy bo kobieta ktora tam pracuje juz ostatnio zaczela
    wyjezdzac z dziwnymi tekstami,
    ze odbierajac monitor bez naprawy dzialam na szkode zakladu. Oczywiscie za
    kazdym razem kiedy
    oddawalem tam cos do naprawy bylem informowany, ze usluga sprawdzenia jest
    bezplatna i mam na to
    swiadkow.

    Pewnie beda problemy z udowodnieniem, ze kiedy monitor byl u mnie nikt w nim
    nie grzebal.

    Mam jakies szanse ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1