eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoserwis komputwerowy - pomocy › serwis komputwerowy - pomocy
  • Data: 2003-11-18 13:46:32
    Temat: serwis komputwerowy - pomocy
    Od: "Minotaur" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    1. czy przy naprawie gwarancyjnej gdy serwisant wydaje mi nowy sprzet -
    model wyzszy np baracuda VII czy mam prawo odmowic gdy jest mi potrzebna
    Baracuda V i oddawalem do serwisu Baracude V
    -wiec stad pytanko czy moge zadac zeby zwrocono mi dysk Baracude V (albo
    rozwiazanie umowy kupna sprzedazy czyli zwrot kasy) i nieprzyjac np baracudy
    VII ?

    2. czy jesli dysk byl w serwisie 2 tygodnie i po serwisie byl nadal
    niesprawny - ten sam blad - wyglodalo jakby nic z nim nie zrobiono i teraz
    serwis trzyma go kolejne 4 tygodnie - max serwisu to 28 dni czy w zwiazku z
    tym mozna polaczyc tamte 2 tygodnie i w sumie mamy 6 (bo wydaje mi sie ze
    serwisant przez dwa tygodnie nic nie zrobil i oddal mi dysk zebym znowu
    oddal i on bedzie mial kolejne 4 tygodnie na serwisowanie)

    3. Jak mam sprawdzic na miejscu - w serwisie- ze nieoddaja mi znowu
    uszkodzonego dysku gdyz boje sie ze ponownie oddadza mi moj uszkodzony i
    wtenczas beda mieli kolejne 4 tygodnie na serwisowanie - jak sprawdzic albo
    uzyskac np gwarancje ze jesli znowu jest niesprawny to chcialbym rozwiazac
    umowe kupna - sprzedazy i zeby sklep zwrocil zwrocili kase


    pozdrawiam marek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1