    From: TL <T...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rozwód a dział. gosp.
    Date: Mon, 07 Sep 2009 15:37:51 +0200

    Witam grupowiczów,
    Temat chyba dość ciekawy jak i ciekawa sytuacja w której się znalazłem ;)
    Aktualnie w moim przypadku sąd orzekł rozwód, ja byłem powodem
    dopominając się we pozwie o orzeczenie bez orzekania o winie. Sprawa
    zakończyła się po 8 minutach, sąd przychylił się do prośby i czekam na
    uprawomocnienie się wyroku.

    Jak wobec tego może wyglądać podział majątku gdy:
    - Data rozpoczęcia dział. gosp. była 4 lata przed ślubem
    - Mieszkaliśmy w domu moich rodziców w wydzielonej części i 100% tej
    powierzchni mam zgłoszone do działalności gospodarczej i płacę z tego
    tytułu podatki.
    - Była żona nigdy nie była zameldowana w tej lokalizacji
    - większość rzeczy które mam na myśli, jak nie wszystkie, są kupione na
    firmę pod działalność gosp.
    - jest niewielki kredyt na firmę i leasing na auto.

    Szukałem na grupie ale nie było podobnych wątków, wdzięczny byłbym za
    wskazanie odpowiednich art. lub przypisów może wyroków sądu.

    Z góry dziękuję.