  • Data: 2006-12-18 21:59:24
    Temat: rowerem po piwku - jakie wyroki?
    Od: "Krzysztof" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam!
    zostałem zatrzymany po dwóch piwkach (0.77promila) jadąc po chodniku
    rowerem. Nie stworzyłem zagrożenia dla ruchu (nawet się zatrzymałem
    przed pasami aby przepuścić samochody, m.in. radiowóz ;) ), a
    policjancji zgraneli mnie na chodniku.
    Wiem co mi teoretycznie grozi, czytałem podobne przypadki.
    Rozmawiałem
    ze znajomym policjanetem z drogówki - mówi, że Prawa Jazdy nie
    powinni zatrzymać,
    adwokat - że nie powinni (zależy na kogo trafie w Sądzie) ale szanse
    maleją jak go nie wezmę (1000zł +vat),
    pani aspirant, która mnie przesłuchiwała stawia dwie skrzynki
    szampana, że mi zatrzymają na min. rok :).

    proszę o Wasze/Znajomych doświadczenia w takim przypadku, orzeczono
    zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych, czy roweru (to też
    możliwe?), po prostu ile dostałeś/aś ??
    pozdrawiam ( szczególnie "przestępców" ;) )