  • Data: 2006-12-18 22:39:49
    Temat: Re: rowerem po piwku - jakie wyroki?
    Od: "Krzysztof" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Art napisał(a):
    > Prawo jazdy na jakieś 2-3 lata zabiorą prawie na 100%, jakaś grzywna
    > (1000-3000) też pewna i jak będziesz miał fart to nie dostaniesz wyroku
    > (odsiadki) - a jak nie będziesz miał to w zawiasach.. - z tego co piszesz to
    > nie stworzyłeś zagrożenia (albo ci się wydaje bo w końcu dlaczego cię
    > zatrzymali) i to pewnie pierwszy raz więc na zabraniu prawka i grzywnie się
    > skończy..
    >
    > Pozdr
    > Art

    Tyle dostałeś?? Wysraszyłem się :( tego to nawet pani aspirant,
    specjalista od prawa karnego mi nie przepowiedziała.
    Zatrzymała mnie prewencja, była północ i byłem sam na chodniku,
    śmigałem dość sprawnie nie zygzakiem, śledzili mnie ze 2 km (tak
    mi się wydaje, a i wynika to z protokołu), wyczekali na moment gdzie
    nie ma odzielonego trawą chodnika (na moście) i zatrzymali. Chyba im
    się nudziło, albo nie chciało po nocach jeździć (po co się
    narażać), tak to zwinęli mnie na komisarjat, pogadali z kolegami,
    popisali papierki. Siedziałem tam 2 godz.
    pzdr