  • Data: 2006-12-19 09:15:57
    Temat: Re: rowerem po piwku - jakie wyroki?
    Od: "Krzysztof" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Karol Makowski napisał(a):

    > PS: nie mogłeś prowadzić tego roweru obok?
    >
    > --
    > spaceman

    Szczerze mówiąc wziąłem rower po to aby nim wrócić i nie
    przyszło mi do głowy, że w takich okolicznościach ktoś będzie
    chciał mnie tak załatwić - tak niestety myśle. Wiem, nieznajomość
    prawa szkodzi i nie chcę dyskutować czy jest dobre czy złe. W całej
    sprawie najbardziej wkurzyli mnie policjanci, którzy powinni umieć je
    stosować, a nie pokazywać władzę. Byli aroganccy i chcieli pokazać
    kto tu rządzi, a przecież:
    "........policjant powinien kierować się zasadami współżycia
    społecznego i postępować tak, aby jego działania mogły być
    przykładem praworządności i prowadziły do pogłębiania
    społecznego zaufania do Policji.
    Policjant powinien wykonywać czynności służbowe według najlepszej
    woli i wiedzy, z należytą uczciwością, rzetelnością, wykazując
    się odpowiedzialnością, odwagą i ofiarnością. "
    http://www.gazeta.policja.pl/archiwum/0704/s13a1.htm

    Ja powoli tracę to zufanie, wcześniej trzy razy prosiłem o pomoc
    policję, dwa razy bez odzewu, raz dzielnicowy jak go przycisłem, że
    to jego obowiązek, kazał mi pisać jakieś pisma.
    Teraz wiem czym się zajmuje policja.