  • Data: 2006-02-15 18:02:01
    Temat: rodzinne w konkubinacie :-)
    Od: "Dawid Surowiec" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie odnośnie zasiłku rodzninnego. Otóż mieszkam wraz z dziewczyną i
    dzieckiem, ale nie mamy ślubu. Kiedy moja dziewczyna chciała dostać zasiłek
    rodzinny powiedziano jej że musi mnie podać o alimenty, ale my mieszkamy
    razem ona oczywiscie nie chce minie podawać do sądu. W takim razie czy ja
    moge się starać o rodzinne na dziecko. A czy jeżeli tak to czy mogę się udać
    do opieki społecznej w miejscu zamieszkania, czy muszę jechać do
    miejscowości w której jestem zameldowany. Dziękuję za odpowiedzi i
    pozdrawiam. P.S. Oboje studiujemy, ja jestem na utrzymaniu rodziców, a ona
    ma rente po ojcu.