  • Data: 2006-01-06 13:02:27
    Temat: renta socjalna -schizofrenia
    Od: "af" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam pytanie czy nalezy mi sie renta socjalna.
    W maju 2005 roku bylem w szpitalu pierwszy raz z powodu schizofreni.Potem
    sie leczylem ambulatoryjnie do dzisiaj.Bylem studentem(obecnie juz nie
    jestem od pazdziernika 2005r) Niepelnosprawnosc powstala od maja 2005. W
    maja do wrzesnia bylem na urlopie dziekanskim.W zwiazku z tym
    niepelnosprawnosc powstala wtedy kiedy bylem na urlopie dziekanskim.Czy
    nalezy mi sie renta socjalna .
    Prosz o odpowiedz
    pozdr