  • Data: 2003-10-28 12:27:16
    Temat: remanent w firmie - mozna obciazac pracownikow?
    Od: "Tomasz Sitek" <p205@_NOSPAM_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Firma handlowa - byl remanent na magazynie. Wyszly roznice - niestety o ile
    mi wiadomo zbyt duze. Oczywiscie ktos zawinil - problem w tym ze dyrekcja ma
    zamiar podzielic brakujaca kwote na wszystkich pracownikow i wystawic im
    faktury! Ha - ja na magazynie bywam raz na rok i totalnie nie mam nic
    wspolnego z zarzadzaniem nim...
    Czy to zgodne z prawem? Czy moge nie podpisac takiej faktury (kilkaset PLN -
    dla niektorych to wiecej niz pensja!) i zgodnie z prawem pracodawca nie moze
    mnie do tego zmusic ani wyciagac innych konsekwencji?

    TS