eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworękojmia, telefon nokia › rękojmia, telefon nokia
  • Data: 2003-03-11 09:39:17
    Temat: rękojmia, telefon nokia
    Od: "FIB \"Progress\" Sp. z o.o." <f...@f...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wiatm!
    Oddałem zepsuty telefon Nokia do naprawy w ramach rękojmi. Po kilku dniach
    otrzymałem odpowiedź od PTK Centrtel, że telefon jest zepsuty z winy
    uzytkownika, zwilgocone wnętrze. Jestem 100% przekonany, że telefon nigdy
    nie był używany w zawilgoconym miejscu a już napewno nie miał styczności z
    wodą. Uważam, że jest to czysta wymówka serwisu.... w skrajnych przypadkach
    mogliby zwyczajnie włożyć telefon do wody i powiedzieć, że to użytkownik
    zwinił. Ciężko udowodnić taki fakt.
    Pytanie brzmi: Co teraz? Jak mogę dochodzić swoich praw (oczywiście oprócz
    drogi sądowej)?
    Czy mam jakieś możliwości podparcia się innymi opiniami?
    Czy lepiej telefon odebrać czy nie?
    Nawiasem mówiąc: "ręce opadają" mogliby 90%reklamacji odrzucać w ten sposób.

    Pozdrawiam




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1