  • 1. Data: 2003-03-11 09:39:17
    Temat: rękojmia, telefon nokia
    Od: "FIB \"Progress\" Sp. z o.o." <f...@f...pnet.pl>

    Wiatm!
    Oddałem zepsuty telefon Nokia do naprawy w ramach rękojmi. Po kilku dniach
    otrzymałem odpowiedź od PTK Centrtel, że telefon jest zepsuty z winy
    uzytkownika, zwilgocone wnętrze. Jestem 100% przekonany, że telefon nigdy
    nie był używany w zawilgoconym miejscu a już napewno nie miał styczności z
    wodą. Uważam, że jest to czysta wymówka serwisu.... w skrajnych przypadkach
    mogliby zwyczajnie włożyć telefon do wody i powiedzieć, że to użytkownik
    zwinił. Ciężko udowodnić taki fakt.
    Pytanie brzmi: Co teraz? Jak mogę dochodzić swoich praw (oczywiście oprócz
    drogi sądowej)?
    Czy mam jakieś możliwości podparcia się innymi opiniami?
    Czy lepiej telefon odebrać czy nie?
    Nawiasem mówiąc: "ręce opadają" mogliby 90%reklamacji odrzucać w ten sposób.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-03-11 13:33:13
    Temat: Re: rękojmia, telefon nokia
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "FIB "Progress" Sp. z o.o." <f...@f...pnet.pl> napisał w
    wiadomości news:b4keig$kdv$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nawiasem mówiąc: "ręce opadają" mogliby 90%reklamacji odrzucać w ten
    sposób.

    I tak robią:-)) Dwa telefony ktore reklamowalam w idei mialy "slady
    cieczy":-))

    HaNkA

  • 3. Data: 2003-03-11 15:55:34
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> pisze w

    > I tak robią:-)) Dwa telefony ktore reklamowalam w idei mialy "slady
    > cieczy":-))

    cholera jasna, chamstwo normalnie. Mysle, ze monza by zrobic taki patetnt i
    dac telefon do ogledzin komus kto ma papiery elektrotechnika czy cos a on
    wystawilby zaswiadczenie, ze nie ma sladow cieczy. Wtedy mozna by im dac
    telefon z takim zaswiadczeniem, moze by sobie bardziej do serca wzieli.
    Tylko ogledziny musialby tak zostac wykonane zeby nie naruszyc warunkow
    gwarancji. Wiem, ze kuriozalne jest to co pisze i zakrawa na kiepski kawal
    ale przynjamiej jakas satysfakcja by byla z zalaznia gnojkom za skore.

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 4. Data: 2003-03-12 18:04:55
    Od: "yanki" <y...@w...pl>

    Witam to jest nic kuzyn ostatnio tez w idei zareklamowal nokie i z serwisu
    zadzwonili do niego ze oddal im jakis inny stary telefon .Twierdza ze
    niejest to ten telefon co kupil