  • Data: 2002-12-02 16:28:30
    Temat: rękojmia - auto używane
    Od: "FP" <h...@m...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    mam pytanko odnośnie rękojmi na autko z komisu dilerskiego Opla.

    kupiłem niedawno Nexię, no i facio mi powiedział, że przysługuję
    mi 3 miesiące rękojmi (to jest na wady ukryte zdaje się, tak?).
    po miesiącu jazdy stwierdzam, że jest coś nie tak z instalacją
    LPG - czasem zaczyna tracić moc, obroty spadają, a jeśli zdarzy
    się to na światłach, to i silnik potrafi zgasnąć. gość z serwisu
    "Auto-Serwis" twierdzi, że to już pewnie zużycie reduktora daje
    o sobie znać, i zaleca jego wymianę (350 PLN). jeśli jest zużyty
    teraz, to i zapewne był zużyty w momencie zakupu.

    no i jak to teraz zgadać z faciem z Opla, żeby mi to uwzględnił,
    i żebym nie stracił 350... przynieść mu jakąś ekspertyzę z serwisu
    gazowego, czy jak? na słowo to mi chyba nie uwierzy...

    3 dni po zakupie wymienili mi na swój koszt dźwignie wycieraczek
    (coś tam nie stykało - nie działał tryb przerywany)

    pozdr,
    FP