eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja towaru montowanego w domu › reklamacja towaru montowanego w domu
  • Data: 2011-03-28 08:01:16
    Temat: reklamacja towaru montowanego w domu
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zakupiłem plisy materiałowe na okno (taka harmonijka zasłaniająca okno)
    razem z montażem.
    Po kilku dniach okazało się, że roleta ma wadę (przedarcie).
    Przedarcie ma ostre krawędzie (nie wygląda by wynikło z pociągniecia
    materiału przy zasuwaniu), jest w takim miejscu, że wątpliwe bym sam
    mógł to zrobić podnosząc te kilka razy roletę.

    Sprzedawca poradził mi zakleić to taśmą klejącą! Gdybym jednak chciał
    reklamować to muszę plisę zdemontować i dostarczyć do niego.

    Pytanie:
    czy faktycznie przy zakupie na odległość towaru + usługi montażu muszę
    reklamowany towar dostarczać do sprzedawcy?

    Czy może mogę go prosić by sam przyjechał?

    Przy demontaż mogę coś uszkodzić i całkiem stracić roletę lub możliwość
    jej reklamacji.

    mp.

    Post wysyłam drugi raz, przepraszam jeśli komuś pojawił się dwa razy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1