  • Data: 2011-03-29 09:20:44
    Temat: Re: reklamacja towaru montowanego w domu
    Od: "mz" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Pysz" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4D918FC2.7070201@wp.pl...

    > Myślę, że niewiele, to są dwie stalowe szyny mocowane do okna plus materiał i
    > żyłki. Pewnie z kilogram. Tak więc to napewno nie jest barierą.

    Nie wiem czy to jeszcze obowiązuje ale może warto sprawdzić. Był przepis mówiący
    o elementach (maszyn ale nie tylko) montowanych na stałe. Jesli nie idzie
    wymontować danego elementu lub wymontowanie może spowodować jego uszkodzenie
    zgłaszało sie reklamację do sprzedawcy a on miał przyjechać i sprawdzic co i
    jak.