eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja towaru montowanego w domu › Re: reklamacja towaru montowanego w domu
  • Data: 2011-03-29 05:39:05
    Temat: Re: reklamacja towaru montowanego w domu
    Od: "mz" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    A ile waży cały ten zestaw razem ?

    Użytkownik "Michał Pysz" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:impf88$aim$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > Zakupiłem plisy materiałowe na okno (taka harmonijka zasłaniająca okno)
    > razem z montażem.
    > Po kilku dniach okazało się, że roleta ma wadę (przedarcie).
    > Przedarcie ma ostre krawędzie (nie wygląda by wynikło z pociągniecia
    > materiału przy zasuwaniu), jest w takim miejscu, że wątpliwe bym sam
    > mógł to zrobić podnosząc te kilka razy roletę.
    >
    > Sprzedawca poradził mi zakleić to taśmą klejącą! Gdybym jednak chciał
    > reklamować to muszę plisę zdemontować i dostarczyć do niego.
    >
    > Pytanie:
    > czy faktycznie przy zakupie na odległość towaru + usługi montażu muszę
    > reklamowany towar dostarczać do sprzedawcy?
    >
    > Czy może mogę go prosić by sam przyjechał?
    >
    > Przy demontaż mogę coś uszkodzić i całkiem stracić roletę lub możliwość
    > jej reklamacji.
    >
    > mp.
    >
    > Post wysyłam drugi raz, przepraszam jeśli komuś pojawił się dwa razy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1