eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja -> termin rozpatrzenia -> odszkodowanie › reklamacja -> termin rozpatrzenia -> odszkodowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Greg" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja -> termin rozpatrzenia -> odszkodowanie
    Date: Tue, 24 Jan 2006 16:56:06 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <dr5m76$1o4$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.29.137.162
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1138121766 1796 172.20.26.233 (24 Jan 2006 16:56:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Jan 2006 16:56:06 +0000 (UTC)
    X-User: mwieczorek11
    X-Forwarded-For: 172.20.6.161
    X-Remote-IP: 62.29.137.162
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:361373
    [ ukryj nagłówki ]

    Niedawno złożyłem reklamację w biurze maklerskim.
    Reklamacja dotyczyła niewłaściwej realizacji zlecenia.

    1) Moje pytanie dotyczyć będzie terminu realizacji reklamacji.
    Zgodnie z regulaminem:
    "Wszelkie skargi i reklamacje (...) będą rozpatrywane w ciągu 21 dni od daty
    zgłoszenia".

    Zarówno zaraz po złożeniu reklamacji, jak i przy okazji późniejszych
    kontaktów z biurem maklerskim, jego pracownicy informowali mnie że termin
    rozpatrywania reklamacji wynosi 30 dni. Podjąłem tę kwestię w rozmowie
    telefonicznej. Twierdzą, że chodzi o 21 dni roboczych, a więc łącznie 30 dni.

    W regulamienie wyraźnie mowa jest o "dniach" a nie o "dniach roboczych". Czy
    istnieją jakieś przepisy, na podstawie których można przyjąć, iż "dni"
    oznaczają domyślnie dni robocze? Czy załatwienie reklamacji np. w ciągu 25
    dni nie będzie złamaniem warunków umowy?

    2) Druga kwestia. Jaki jest skutek nierozpatrzenia reklamacji (braku decyzji)
    w ciągu tych 21 (bądź 30) dni?
    Czy biuro maklerskie ponosi jakiekolwiek konsekwencje z tego tytułu? Czego
    mogę się domagać?
    Dodam, że oprócz przedstawienia stanu faktycznego (tzn. "co nie było nie
    tak") sformułowałem również czego żądam w ramach odszkodowania.

    No i wreszcie, gdzie zgłosić ewentualne roszczenia, jeśli będą uciekali od
    ewentualnej odpowiedzialności?

    Z góry Wielkie Dzięki za wszelką pomoc.
    Greg.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 24.01.06 17:00 kam

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1