eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja, naprawa towaru, odmowa › reklamacja, naprawa towaru, odmowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!newsfeed01.sul.t-online.d
    e!t-online.de!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder1-1.proxad.net!198.186.190.
    251.MISMATCH!news-out.readnews.com!transit4.readnews.com!postnews.google.com!l1
    g2000yqk.googlegroups.com!not-for-mail
    From: i...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja, naprawa towaru, odmowa
    Date: Tue, 14 Apr 2009 09:40:00 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 39
    Message-ID: <0...@l...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 84.40.134.83
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1239727200 22947 127.0.0.1 (14 Apr 2009 16:40:00 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Apr 2009 16:40:00 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: l1g2000yqk.googlegroups.com; posting-host=84.40.134.83;
    posting-account=-eSo6goAAADeqzr9vbY6UYKomooGiEcW
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.8)
    Gecko/2009032609 Firefox/3.0.8,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:584562
    [ ukryj nagłówki ]

    Szanowni Panstwo,

    Jakis czas temu zakupilem kilka sztuk dzrzwi do domu. Towar zostal
    przywieziony, a ja zabrale sie za czynnosci montazowe. Drzwi zaczalem
    rozpakowywac dopiero po wywierceniu otworow na klamki - zeby ich nie
    porysowac itd. Po rozpakowanie ostatniej sztuki, okazalo sie ze jest
    wada - brakuje listewki. Zaczalem baczniej przygladac sie drzwiom i
    odkrylem jeszcze dwie dodatkowe wady - pekniecia. Drzwi nie
    zawiesilem, spakowalem, zawiozlem do firmy, spisano protokol
    reklamacyjny i cierpliwie czekalem na odpowiedz.

    Reklamacji na podstawie gwarancji nie uwzgledniono, poniewaz lamala
    punkt umowy, mowiacy o tym, ze nie podlegaja gwarancji drzwi, gdzie
    przystapiono do czynnosci montazowych (wywiercone otwory na klamki).

    Napisalem pismo, w ktorym powolalem sie na art. 8.1 ustawy o
    szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
    cywilnego zadajac naprawy drzwi, a gdyby bylo to niemozliwe, wymiany
    na nowe.

    Dostalem odpowiedz, ze podtrzymuja swoje odmowne stanowisko,
    zaznaczajac ze przystapienie do czynnosci montazowych jest rownoczesna
    akceptacja danego towaru. Aktualnie towar znajduje sie u nich na
    magazynie i jesli nie odbiore go w wyznaczonym przez nich terminie,
    przyjma to jako rezygnacje z towaru.

    Drodzy panstwo, czy moje roszczenie o wymiane drzwi, ktore przyszly do
    mnie uszkodzone i nie sa zgodne z umowa, jest zasadne? Czy fakt
    przyjecia uszkodzonych dzrzwi i przystapienia do montazu, kiedy
    domniemuje sie ze towar ktory otrzymuje jest bez wad, bo tak stanowi
    umowa, powoduje ze walka o nieuszkodzony towar jest bezcelowa?

    Gdzie poszukac informacji o ich prawie do zabrania mojego towaru,
    gdybym nie odebral towaru w terminie?

    W jakim kierunku powinienem zmierzyc dochodzac dalszych swoich praw,
    jesli mi przysluguja?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi od Panstwa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1