  • Data: 2002-02-27 10:14:03
    Temat: reklamacja czesci sam.
    Od: "Rafal Grynfelder / TAG" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    kupilem samochod (lipiec), w ktorym byla uszkodzona jedna czesc.
    czesc ta byla na gwarancji do grudnia (1rok), jako dowod zakupu bylo KP
    wiem ze czesc jest na 100% niesprawna. oddalem; sprzedawca po jakims czasie
    zaczal krecic i w koncu
    kazal mi ja zabierac, nie odebralem bo stwierdzielem ze cos wymysle.
    potem nie mialem czasu.
    firma przestala istniec pod koniec roku (spolka cywilna) a teraz otworzyli
    nowa dzialalnosc.
    czeci nie zwrocono mi, mam cakly czas kp i kwit przyjecia do reklamacji

    na jesieni wyslalem pismo do firmy, ale wrocilo nieodebrane.
    teraz wyslalem na prywatne adresy zadanie zwrotu 680 pln (tyle jest na kp) 2
    wspolwlascicieli i 1 odebral, drugi - nie
    mam potwierdzenia nieodebrania, odebrania itp.

    co dalej? jak odzyskac 680 pln za niesprawna czesc oddana do reklamacji