  • Data: 2004-10-16 08:16:21
    Temat: pytanko zwiazane z kodeksem ruchu drogowego
    Od: "tepesco" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam i z gory przepraszam jesli post jest nie na temat, probowalm wybrac
    najlepsza do tego grupe, aczkolwiek nie wiem czy byl to sluszny wybor ;)

    otoz sprawa jest taka ze dostalem wczoraj mandat za wjazd na ulice gdzie
    jest zakaz ruchu poza zaopatrzeniem, co rozumie sie pod tym pojeciem? czy
    np. osoba ktora przywozi jakis towar do lokalu jest zaoptrzeniowcem? musi
    spelanic inne uprawnienia, jak tak to jakie? znak obowiazuje od 17-21 poza
    tymi godzinami wjezdzac nie wolno, ja bylem tam o 20 i wyjechalem o 1szej..
    czy to zlamanie przepisow?

    no i jeszcze apropo mandatu, przyjalem to co mi dali (250zl, suxx ;)) czy
    mam prawo sie od tego odwolac jeszcze, prosic o zlagodzenie albo umorzenie
    kary ? (student niepracujacy)

    pozdrawiam