  • Data: 2004-10-16 09:57:52
    Temat: Re: pytanko zwiazane z kodeksem ruchu drogowego
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "tepesco" <t...@p...pl> napisał:

    >No wlasnie nie do konca, przywozilem caly stuff na imprze do lokalu (picie,
    >jedzenie etc :))
    Jeśli była to sprzedaż (masz fakture,rachunek) to można potraktować
    jako zaopatrzenie sklepu. W innym przypadku jest to tylko naciągaie
    znaczenia tego słowa i raczej przed sądem sprawę przegrałbyś.

    >bo nie rozumiem czy mam prawo w koncu sie odwolac czy nie
    Prawo zawsze masz. Możesz złożyć.
    Co NIE oznacza, że wniosek twój nie zostanie oddalony.
    Co więcej nic nie zyskasz, bo nie masz prawnego uzasadnienia swego
    odwołania.

    Artur Golański