  • Data: 2004-10-16 08:35:01
    Temat: Re: pytanko zwiazane z kodeksem ruchu drogowego
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "tepesco" <t...@p...pl> napisał:

    >czy np. osoba ktora przywozi jakis towar do lokalu jest zaoptrzeniowcem?
    W mojej ocenie-tak.

    >musi spelanic inne uprawnienia, jak tak to jakie?
    Nie-wystarczy, że udowodni fakt dostawy towaru do sklepu.

    >znak obowiazuje od 17-21 poza tymi godzinami wjezdzac nie wolno,
    >ja bylem tam o 20 i wyjechalem o 1szej..
    I jak rozumię wjazd twój NIE był związany z zaopatrzeniem, czyli
    złamałes prawo.

    >czy mam prawo sie od tego odwolac jeszcze,
    Masz takie prawo (w ciągu 7 dni). Jednak odwołanie może być
    uwzglednione, jesli ukarano cię za czyn, który nie był wykroczeniem.
    W opisanej przez ciebie sytuacji raczej tak nie było.

    Artur Golański