  • Data: 2008-01-30 09:37:29
    Temat: pytanie!
    Od: "s...@g...com" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zostałem oskarżony o pobicie synka Andrzejka.
    Andrzejek zmarł 19 maja 2004 r, w szpitalu w Legnicy gdzie w dniu 17
    maja 2004 r.o godz.9.przewieziono go ze szpitala w Głogowie z
    podejrzeniem SEPSY! MIAŁ TYLKO 25- dni.
    W Legnicy nie pozwolono nam z żoną zobaczyć synka nie wpuszczono też
    księdza gdy chcieliśmy go ochrzcić.Nikt z lekarzy w szpitalu w
    Głogowie czy w Legnicy nie widział jakich kolwiek obrażeń
    siniaczków.Nagle o godz,18 w dniu 17 05 szpital w Legnicy powiadamia
    policje że stwierdzono krwiaki w główce Andrzejka.Było to po 16
    godzinach gdy Andrzejek był w rękach lekarzy!!.Okazało się póżniej że
    był już po dwóch operacjach główki.OPERACJE ODBYŁY SIĘ W ŁÓŻKU!
    policja w Głogowie powołała biegłego,który w dniu 18 05 wydał
    opinie,że krwiaki są pochodzenia chorobowego bez udziału osób
    trzecich( był to biegły dr.Engel )
    Zostałem oskarżony w roku 2005 uniwinniony.Ale wyszło wtedy że
    prokuratura chowała dokumentacje medyczną( z 2 operacji stworzono
    obrażenia).Po sekcji we Wrocławiu zwłoki wruciły w worku foliowym nie
    pozszywane.W dodatku w protokole sekcji była INNA DATA ZGONU INNA DATA
    URODZENIA INNE MIEJSCE ZGONU INNE NAZWISKO.
    Potem gdy założyłem sprawę cywilną o znieważenie zwłok,którą wygrałem
    okazało się że funkcjonują DWA protokóły sekcji zwłok Andrzejka.Czyli
    w jednym sądzie protokół podpisany przez tego samego biegłego z Zakłdu
    Medycyny Sądowej we Wrocławiu( dr.J.Kaweckiego ),że Andrzejek był
    pobity, a w sądzie cywilnym protokół tej samej sekcji ale że był
    chory.Piekło!!
    mogę przesłać szczegóły sygn.akt sygn.wyroków sygn
    dochodzeń ,artykuły prasowe.Walcze teraz o prawde potrzebuje
    pomocy.Niech winni tego piekła poniosą odpowiedzialność
    TO JEST STRASZNA HISTORIA.