  • Data: 2004-05-20 06:21:12
    Temat: przetarg i watpliwosci ...
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc

    Jest licytacja ogloszona przez Agencje Nieruchomości Rolnych. Na
    warunkach przystapienia napisano, ze nalezy wplacic wadium na podane
    konto i z dowodem wplaty stawic sie na przetargu. Wadium wplacilem
    przelewem ... z mbanku ;) Wydrukowalem potwierdzenie. Na potwierdzeniu
    jest oczywiscie standardowy tekst, ze "nie wymaga stempla" itp itd ..
    I teraz pytanie: co mam zrobic, jesli mi nie przyjma tego wydruku i
    zarzadaja np. oryginalu dowodu wplaty w banku z stemplem ?

    Na jakie przepisy moge sie powolac i co musze zrobic, aby jak
    najszybciej powstrzymac zawarcie umowy z wygrywajacym, tj. aby
    uniewaznic/wstrzymac przetarg ? Bo trzeba bedzie dzialac szybko, aby nie
    doszlo do podpisania aktu notarialnego ...

    Tylko nie mowcie, ze moglem isc do marmurka ;)