  • Data: 2004-11-30 11:32:49
    Temat: prokurator chce zabrac samochod
    Od: "Piotr" <p...@i...usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    zaczne od początku: kilka tygodni kupiłem samochód przywieziony z Niemiec od
    Polaka nazwijmy go Andrzej. Miał przygotowaną umowę in blanco na której jako
    sprzedający był Niemiec, były właściciel samochodu. Podpisałem, dostałem
    wszystkie dokumenty na auto (briefy, ksiażki gwarancyjne itp.)
    Samochód zarejestrowałem, zapłaciłem akcyze itd. Wczoraj przyszedł do mnie
    dzielnicowy z prokuratorskim nakazem zatrzymania (czy zajęcia) samochodu
    wystawionym w miejscu zamieszkania Andrzeja czyli w Bełchatowie. Z pisma
    wynikało, że prawo do posiadania tego auto rości sobie inna mieszkanka
    Bełchatowa pani Jola. Samochodu nie wydałem bo przypadkowo był w warsztacie.
    Nie mogę się skontaktować ani z p. Andrzejem ani z p. Jolą.
    Proszę o rade, Co dalej mam robić? Czy wydać auto czy też je ukryć? Czy w
    ogóle ktoś ma prawo mi je zabierać? Jeżeli je wydam to co robic potem

    --
    pozdrawiam
    Piotr ze Szczecina