  • Data: 2004-11-30 18:25:06
    Temat: Re: prokurator chce zabrac samochod
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/30/2004 1:15 PM, scream wrote:

    > jak kupisz kradzione auto w dobrej wierze, to też Ci przepadnie.. nikogo
    > nie interesuje, że kupiłeś w dobrej wierze..

    Niezupełnie - tak jest tylko, gdy sprawa dotyczy obywatela bez koneksji.
    W przypadku osoby znaczącej nie istnieją zakupy rzeczy kradzionych,
    jedynie spory cywilistyczne.

    > dokumenty? a jaki to problem, żeby je podrobić?

    Dla mnie znaczny - nie znam nikogo, kto to potrafi, podobnie jak nikogo,
    kto np. chciałby, nawet za opłatą, udostepinić mi czyste blankiety.
    Oczywiście mogę zwórcic się do dzieci, by mi cos wydrukowały - ale to
    chyba nie to samo ;-)

    Pzdr: Catbert