eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblemy z siecia Idea › problemy z siecia Idea
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Przemyslaw Osuch" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.soc.prawo
    Subject: problemy z siecia Idea
    Date: Sun, 1 Dec 2002 18:36:48 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 60
    Message-ID: <asdhac$grj$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pq12.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1038764173 17267 217.99.0.12 (1 Dec 2002 17:36:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Dec 2002 17:36:13 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6700
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:523578 pl.soc.prawo:116746
    [ ukryj nagłówki ]

    Czy zaistniala sytuacja przedstawiona przeze mnie upowaznia mnie do zerwania
    umowy z operatorem telefoni komorkowej Idea ?
    Czy warto nadal z tym operatorem rozmawiac za pomoca konsultantow w BOK, czy
    tez wystapic na inna droge ?

    We wrzesniu przekonalem bliska mi osobe do zakupu telefonu w sieci Idea.
    Osoba ta zdecydowala sie na Idee ze wzgledu na staly abonament za uslugi
    internetowe.
    Tzw. "Inter Optime" czyli oplate stala miesieczna za dostep do uslugi oraz
    nielimitowany czasem i iloscia danych dostep do WAP.
    Jednak po przystapieniu do sieci otrzymalismy zupelnie co innego.

    Przez wrzesien, pazdziernik, listopad Idea naliczyla nam o wiele wyzsze
    rachunki, niz wynikac
    to mialo z umowy. Zamiast przydzielic nam zgodnie z promocja odpowiedni
    abonament
    przydzielono nam inny. W tym innym rachunki sa zalezne od ilosci
    odebranych/wyslanych
    danych. My nie majac swiadomosci korzystalismy dlugo z uslugi i w efekcie
    zaplacilismy 10x wyzsze rachunki.

    Za wrzesien, pazdziernik juz je zaplacilismy, za listopad zastanawiamy sie
    czy zaplacic.

    Sprawe zglosilismy konsultantom sieci Idea 4 listopada. Dano nam wowczas
    odpowiedz,
    ze usluga zostanie zmieniona na wlasciwa w najblizszym czasie.
    Poza tym wraz z najblizszym rachunkiem zwroca nam koszty poniesione z ich
    pomylki.

    Przyszedl nastepny rachunek i okazalo sie, ze nie zrobili nic.

    Po raz drugi zglosilismy sprawe konsultantom w salonie firmowym.
    Ten przyznal racje, potwierdzil wplyniecie reklamacji i powiedzial, ze
    w ciagu 30 dni dadza nam odpowiedz (ponoc przepisy kaza dac odpowiedz w
    ciagu 30 dni).
    Jednak jednoczesnie powiedzial, ze odpowiedz przyjdzie z nastepnym
    rachunkiem, co znacznie
    przekracza termin 30 dni liczac od 4 listopada gdy reklamacja wplynela.

    Poza tym obnizka rachunku z tytutlu poniesionych juz przez nas kosztow
    nastapic moze dopiero w styczniu.

    Czy takie dzialanie operatora jest zgodne z sprawem ?

    W koncu abonament, telefon, dostep do internetu, chyba tez podlegaja prawom
    sprzedazy
    i konsument ma prawo czuc sie oszukany w takiej sytuacji jak nasza ?

    Zaluje, ze zaplacilismy juz 1 rachunek (znacznie zawyzony, oparty na
    uslugach ktorych nie zamawalismy,
    a ktore Idea nam wcisnela jako bardzo podobne do tych zamowionych).

    Jakie teraz kroki podjac ?






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1