eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblemy z siecia Idea › Re: problemy z siecia Idea
  • Data: 2002-12-01 18:57:50
    Temat: Re: problemy z siecia Idea
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Przede wszystkim sprawdź w posiadanej kopii umowy i jej załącznikach, czy
    prawidłowo wpisano tam rodzaj taryfy. Jeśli po prostu nie sprawdziłeś tego,
    to już Twoja wina. Jeśli w dokumentach jest wpisane prawidłowo, to IDEA ma
    obowiązek nie tylko niezwłocznie zmienić Twoją taryfę na prawidłową, ale
    również skorygować wszystkie wystawione faktury. Przedawnienie jest chyba
    dwa lata, więc na dwa lata do tyłu muszą skorygować. Skoro nie możesz się
    porozumieć z lokalnym Biurem Obsługi Klienta, to napisz pismo na adres
    operatora (z faktury) żądające zmiany taryfy i skorygowania zgodnie z
    wybrnął przez Ciebie taryfą faktur do tyłu. Możesz w nim zagrozić, że
    zerwiesz umowę z ich winy. Przejrzyj umowę, ale możesz się na pewno powołać
    na zmianę jej warunków z ich strony, albowiem zawarliście umowę na innych
    warunkach, a na innych oni ją realizują.

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1