eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblemy z siecia Idea › problemy z siecia Idea
  • Data: 2002-12-01 17:36:48
    Temat: problemy z siecia Idea
    Od: "Przemyslaw Osuch" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czy zaistniala sytuacja przedstawiona przeze mnie upowaznia mnie do zerwania
    umowy z operatorem telefoni komorkowej Idea ?
    Czy warto nadal z tym operatorem rozmawiac za pomoca konsultantow w BOK, czy
    tez wystapic na inna droge ?

    We wrzesniu przekonalem bliska mi osobe do zakupu telefonu w sieci Idea.
    Osoba ta zdecydowala sie na Idee ze wzgledu na staly abonament za uslugi
    internetowe.
    Tzw. "Inter Optime" czyli oplate stala miesieczna za dostep do uslugi oraz
    nielimitowany czasem i iloscia danych dostep do WAP.
    Jednak po przystapieniu do sieci otrzymalismy zupelnie co innego.

    Przez wrzesien, pazdziernik, listopad Idea naliczyla nam o wiele wyzsze
    rachunki, niz wynikac
    to mialo z umowy. Zamiast przydzielic nam zgodnie z promocja odpowiedni
    abonament
    przydzielono nam inny. W tym innym rachunki sa zalezne od ilosci
    odebranych/wyslanych
    danych. My nie majac swiadomosci korzystalismy dlugo z uslugi i w efekcie
    zaplacilismy 10x wyzsze rachunki.

    Za wrzesien, pazdziernik juz je zaplacilismy, za listopad zastanawiamy sie
    czy zaplacic.

    Sprawe zglosilismy konsultantom sieci Idea 4 listopada. Dano nam wowczas
    odpowiedz,
    ze usluga zostanie zmieniona na wlasciwa w najblizszym czasie.
    Poza tym wraz z najblizszym rachunkiem zwroca nam koszty poniesione z ich
    pomylki.

    Przyszedl nastepny rachunek i okazalo sie, ze nie zrobili nic.

    Po raz drugi zglosilismy sprawe konsultantom w salonie firmowym.
    Ten przyznal racje, potwierdzil wplyniecie reklamacji i powiedzial, ze
    w ciagu 30 dni dadza nam odpowiedz (ponoc przepisy kaza dac odpowiedz w
    ciagu 30 dni).
    Jednak jednoczesnie powiedzial, ze odpowiedz przyjdzie z nastepnym
    rachunkiem, co znacznie
    przekracza termin 30 dni liczac od 4 listopada gdy reklamacja wplynela.

    Poza tym obnizka rachunku z tytutlu poniesionych juz przez nas kosztow
    nastapic moze dopiero w styczniu.

    Czy takie dzialanie operatora jest zgodne z sprawem ?

    W koncu abonament, telefon, dostep do internetu, chyba tez podlegaja prawom
    sprzedazy
    i konsument ma prawo czuc sie oszukany w takiej sytuacji jak nasza ?

    Zaluje, ze zaplacilismy juz 1 rachunek (znacznie zawyzony, oparty na
    uslugach ktorych nie zamawalismy,
    a ktore Idea nam wcisnela jako bardzo podobne do tych zamowionych).

    Jakie teraz kroki podjac ?






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1