eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem ze zwrotem (sklep interntowy)problem ze zwrotem (sklep interntowy)
  • Data: 2006-01-17 14:43:39
    Temat: problem ze zwrotem (sklep interntowy)
    Od: Sabina Redlarska <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.

    Złożyłam w grudniu zamówienie w sklepie internetowym (odzież).
    Część zamówienia nie pasowała, więc zgodnie z prawem i informacjami na
    stronie odesłałam szybko priorytetem na adres podany na tej stronie jako
    adres do zwrotów i czekałam na zwrot pieniędzy.
    Po ok. 10 dniach czekania bez skutku, napisałam do nich z zapytaniem na
    jakim etapie jest ten mój zwrot. Nie dostałam żadnej odpowiedzi.

    Jakież było moje zdziwienie, kiedy przesyłka w końcu wróciła do mnie z
    różnymi adnotacjami na pudełku, z których wynikało, że listonosze błąkali
    się po osiedlu próbując ustalić ewentualny prawidłowy adres. Jest np.
    napisane "nikt tam takiej firmy nie zna". Z czego by wynikało że adres jest
    nieprawidłowy.

    Co radzicie zrobić w tej sprawie? Zadzwoniłabym do nich z pytaniem o co
    chodzi, ale się boję że się szybko zmyją albo przynajmniej zmienią adres na
    stronie i nie będę miała jak im udowodnić, że wysłałam w terminie na adres
    przez nich podawany. A to, że nie dostałam wcześniej odpowiedzi na email
    wskazuje na to, że to nie jest poważna firma.

    Stronę z adresem i zrzut ekranowy zapisałam na dysku, ale nie wiem czy coś
    takiego można traktować jako dowód.

    Żeby mieć trochę świadków ;) podaję adres strony z adresem, na który
    wysłałam przesyłkę:
    http://bielizna1.pl/zwroty-i-reklamacje.html


    --
    Sabina

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1