  • Data: 2006-01-22 18:44:49
    Temat: Re: problem ze zwrotem (sklep interntowy)
    Od: Sabina Redlarska <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17 Jan 2006 15:19:00 GMT, Renata Gołębiowska napisał(a):

    > 3/ no i jednak chyba telefon do nich z prośbą o wyjaśnienie sytuacji.

    No i słusznie zrobiłam że nie kontaktowałam się od razu z nimi, bo już nie
    miałabym nic do zrobienia w tej sprawie.

    Skontaktowałam się z Rzecznikiem Konsumentów z Koszalina (Krystyna
    Piwońska), ona napisała do nich, po czym zmienili adres, właściwie dopisali
    nowy więc nie do końca rozumiem o co chodzi. Tak czy inaczej jak do nich
    napisałam w sprawie odesłania znowu zwrotu, to się dowiedziałam że winna
    jest nieudolność Poczty Polskiej (Poczta Polska nieudolna nie potrafi
    domyśleć się na jaki adres ma trafić źle zaadresowana przesyłka). No więc
    wysyłanie do nich zwrotu pewnie sensu wielkiego nie ma bo się dowiem że za
    późno. Spróbuję jeszcze może przez tą panią rzecznik coś zdziałać (chwalę,
    miła i szybka reakcja na mój email), zobaczymy co ci rzecznicy naprawdę
    mogą.

    --
    Sabina