eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem ze zwrotem (sklep interntowy) › Re: problem ze zwrotem (sklep interntowy)
  • Data: 2006-01-22 20:49:16
    Temat: Re: problem ze zwrotem (sklep interntowy)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 22.01.2006 Sabina Redlarska <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz> napisał/a:
    > Dnia 17 Jan 2006 15:19:00 GMT, Renata Gołębiowska napisał(a):
    >> 3/ no i jednak chyba telefon do nich z prośbą o wyjaśnienie sytuacji.
    > No i słusznie zrobiłam że nie kontaktowałam się od razu z nimi, bo już nie
    > miałabym nic do zrobienia w tej sprawie.

    Niby dlaczego?

    > domyśleć się na jaki adres ma trafić źle zaadresowana przesyłka). No więc
    > wysyłanie do nich zwrotu pewnie sensu wielkiego nie ma bo się dowiem że za
    > późno. Spróbuję jeszcze może przez tą panią rzecznik coś zdziałać (chwalę,

    Jeśli przekroczenie terminów nastąpiło z ich winy to nie ma znaczenia, że
    je przekroczyłaś.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1