  • Data: 2006-01-17 15:19:00
    Temat: Re: problem ze zwrotem (sklep interntowy)
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <1g0gs3qpo9257$.o8g6q8wh7wuq.dlg@40tude.net>, Sabina Redlarska wrote:

    > Jakież było moje zdziwienie, kiedy przesyłka w końcu wróciła do mnie z
    > różnymi adnotacjami na pudełku, z których wynikało, że listonosze błąkali
    > się po osiedlu próbując ustalić ewentualny prawidłowy adres. Jest np.
    > napisane "nikt tam takiej firmy nie zna". Z czego by wynikało że adres jest
    > nieprawidłowy.

    > Żeby mieć trochę świadków ;) podaję adres strony z adresem, na który
    > wysłałam przesyłkę:
    > http://bielizna1.pl/zwroty-i-reklamacje.html

    Proponuję ci:
    1/ napisać na jakąś grupę czy forum koszalińskie z prośbą, żeby ktoś
    sprawdził, co jest pod tym adresem
    2/ sprawdzenie w jakimś rejestrze (nie wiem, gdzie i jak, ale coś
    takiego chyba być musi) pod jakim adresem zarejestrowana jest firma.
    3/ no i jednak chyba telefon do nich z prośbą o wyjaśnienie sytuacji.
    Awizo masz, print screena masz, zresztą to się chyba też powinno
    zarchiwozować w interenecie, więc raczej nie dowiodą, że to ty
    zawiniłaś.

    Renata