eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem ze zwrotem (sklep interntowy)problem ze zwrotem (sklep interntowy)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!nntp.idg.pl!not-fo
    r-mail
    From: Sabina Redlarska <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem ze zwrotem (sklep interntowy)
    Date: Tue, 17 Jan 2006 15:43:39 +0100
    Organization: IDG.pl --> http://www.idg.pl
    Lines: 31
    Sender: redsawigru@uzytkownicy_idg
    Message-ID: <1g0gs3qpo9257$.o8g6q8wh7wuq.dlg@40tude.net>
    Reply-To: <")"@epf.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-125-197.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: amigo.idg.com.pl 1137509026 24198 213.238.125.197 (17 Jan 2006 14:43:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Jan 2006 14:43:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:359298
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.

    Złożyłam w grudniu zamówienie w sklepie internetowym (odzież).
    Część zamówienia nie pasowała, więc zgodnie z prawem i informacjami na
    stronie odesłałam szybko priorytetem na adres podany na tej stronie jako
    adres do zwrotów i czekałam na zwrot pieniędzy.
    Po ok. 10 dniach czekania bez skutku, napisałam do nich z zapytaniem na
    jakim etapie jest ten mój zwrot. Nie dostałam żadnej odpowiedzi.

    Jakież było moje zdziwienie, kiedy przesyłka w końcu wróciła do mnie z
    różnymi adnotacjami na pudełku, z których wynikało, że listonosze błąkali
    się po osiedlu próbując ustalić ewentualny prawidłowy adres. Jest np.
    napisane "nikt tam takiej firmy nie zna". Z czego by wynikało że adres jest
    nieprawidłowy.

    Co radzicie zrobić w tej sprawie? Zadzwoniłabym do nich z pytaniem o co
    chodzi, ale się boję że się szybko zmyją albo przynajmniej zmienią adres na
    stronie i nie będę miała jak im udowodnić, że wysłałam w terminie na adres
    przez nich podawany. A to, że nie dostałam wcześniej odpowiedzi na email
    wskazuje na to, że to nie jest poważna firma.

    Stronę z adresem i zrzut ekranowy zapisałam na dysku, ale nie wiem czy coś
    takiego można traktować jako dowód.

    Żeby mieć trochę świadków ;) podaję adres strony z adresem, na który
    wysłałam przesyłkę:
    http://bielizna1.pl/zwroty-i-reklamacje.html


    --
    Sabina

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1