    From: "tomal" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z dresem
    Date: Mon, 1 May 2006 20:49:47 +0200

    witam Panstwa
    Mieszkam na pewnym osiedlu, od urodzenia. Obecnie wprowadzila sie osoba
    mlodsza odemnie i mam ciagle klopoty. Idac spokojnie ulica slysze obelgi i
    grozby wymierzone we mnie. Jeden raz grozila mi ta osoba nozem, wiele razy
    proboja mnie prowokowac zaczepiac do bujek. Obecnie przesiaduje ta osoba w
    samochodzie starym z ktorego cieknie olej i smierdzi paliwem. W aucie
    odbywaja sie schadzki po prostu "melina'. Uwazam ze nalezy jakos zareagowac
    nie mam zamiaru sluchac obelg i grozb wymierzonych we mnie. Jak mam
    zareagowac? gdzie dokladnie zglosic? chcialbym zeby zajela sie tym policja,
    mam swiatka na grozenie nozem oraz grozby karalne. Czy naprawde jest jakis
    logiczny sposob na rozwiazanie tego. Nie chce uzywac sily bo moglbym bez
    problemu uszkodzic tego osobnika bez mrogniecia okiem ale nie chce tego
    jestem normalny czlowiekiem prosze o porade Posiadam auto i mam obawy co do
    neigo, bowiem moze mi potem cos zniszczyc w nim

    pozdrawiam