  • Data: 2008-07-25 16:26:45
    Temat: problem z OC
    Od: "WaldekEg" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    W lutym tego roku kupilem uzywany samochod. Sprzedajacy przekazal mi polise
    OC w TU A, ktora jak prawo nakazuje w odpowiednim terminie przepisalem na
    siebie i oplacilem skladke na nastepny rok. Teraz dostaje pismo z TU B ze
    mam do zaplacenia u nich zalegle OC. Dzwonie do firmy B i co sie okazuje.
    Sprzedajacy ponad rok temu niewypowiadajac umowy B zawarl polise z A i te
    polise przekazal mi przy sprzedazy nie informujac mnie o B. Wiem ze
    niewypowiedziane umowy OC sa przedluzane z automatu i sprzedajacy
    najwyrazniej zawalil sprawe i teraz zwala na mnie obowiazek zaplacenia
    zaleglych skladek. Jakie sa mozliwosci zalatwienia tej sprawy? Czy wg prawa
    TU B moze zadac ode mnie zaplaty? Wywiazalem sie ze wszystkich zobowiazan
    ustawowych w terminie. Bede sprawe wyjasnial w B osobiscie, ale interesuje
    mnie Wasze zdanie
    Dzieki za odpowiedz