  • Data: 2008-07-26 07:36:03
    Temat: Re: problem z OC
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Zawsze tak jest jak państwo zaczyna ingerować za daleko. Te automatyczne
    przedłużanie umów i niemożność wypowiedzenia ich w trakcie roku w praktyce
    powoduje
    mnóstwo problemów. Ja nie rozumiem dlaczego nie mogę OC wypowiedzieć
    np. po miesiącu, skoro się samo przedłuża to powinno się dać w każdej chwili
    wypowiedzieć,
    a jeśli jest umową bez możliwości skrócenia okresu to nie powinno się samo
    przedłużać.

    A tak co chwila problem przy sprzedaży czy dziedziczeniu samochodu. Jeśli
    firmy
    ubezpieczeniowe mogą mieć wspólną bazę informacji o szkodach to mogą także
    obowiązkowo same przekazywać sobie informacje o kolejnych umowach OC,
    podobnie jak to się dzieje z przenoszeniem numeru telefonu do innego
    operatora.

    zbyszek