  • Data: 2002-08-15 16:35:05
    Temat: problem PZU OC
    Od: "Fonz" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    OPIS:

    kolizja drogowa. jestem poszkodowany.
    Wezwalem policje. mam swiadkow. przyznanie sie do winy sprawcy
    jest ubezpieczony w PZU niestety.
    Uszkodzeniu ulegla m.in. clodnica (wyglada jak fontanna)

    w moim PZU twierdza ze chlodnica to szkoda "eksploatacyjna" czyli nie w
    wyniku wypadku i mi jej nie zalicza.
    ich ocena szkod to 1100 zl

    jednoczesnie przyjechal gosc c centrali PZU (nie wiedzial ze mijscowi si
    etym zajmuja) i ocenil szkody na 2800zl, takze chlodnice.

    ponadto miejscowy twierdzi ze rok prod auta to 1980 (w papierach 95) - mimo
    ze w 80 go jeszcze nie produkowali (dobre co)
    a ten z centrali bez watpienia, ze 95.

    teraz,

    co mam robic?
    nie wiem czy centrala wyslala ocene do lokalnych
    nie wiem czy podpisac i sie odwolac czy sie tylko odwolac
    nie mam nic jako dowod oceny faceta z centrali - po prostu przyjechal,
    ocenil i powiedzial ze mam sie zglosic u lokalnego PZU za 3 dni

    w jakim terminie MUSZA mi dac jakas ocene szkod
    ( w rozp 1-2 tyg)

    czy ma prawo wgladu do akt?

    rady?