  • Data: 2007-10-22 18:32:40
    Temat: próba wyłudzenia
    Od: m...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Potrzebuję dobrej porady.Zakład pracy, w którym nie pracuję już
    od ponad półtora roku przysłał mi pismo z żądaniem zapłaty za używanie
    telefonu służbowego komórkowego, które miało mieć miejsce już po
    ustaniu stosunku pracy. Ja rozliczyłem się z tym zakładem pracy, czego
    dowodem jest świadectwo pracy. Dla mnie jest to próba wyłudzenia ode
    mnie pieniędzy. Jakie mam możliwości prawne dochodzenia swoich racji.
    Pozdrawiam. Liczę na pomoc.