  • Data: 2006-07-27 11:54:23
    Temat: prawo wieczystego uzytkowania
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam zamiar kupić garaż z prawem wieczystego uzytkowania gruntu na 40 lat i
    dlatego mam kilka pytan czym rozni sie prawo wlasnosci od prawa wieczystego
    uzytkowania? Jakie bede mial prawa ,a jakie mialbym przy prawie wlasnosci.
    Jakie opłaty mnie czekają przy takiej formie własności czy również jest wpis
    do księgi wieczystej itd. i jak później wyglądają opłaty za użytkowanie wiem
    że są zależne od gminy ale czy jest jakaś kwota której nie mogą przekroczyć.
    Z góry dzięki za odpowiedzi.

    pzdr.
    Michał