  • Data: 2003-01-21 12:33:27
    Temat: prawo poczty poslkiej?????????????
    Od: "Changer" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witajcie ma kolejny problem
    poszedlem na poczte wyslac polecony w kopercie z "babelkami" pani zza
    okienka zapytala, co jest w srodku ja na to korespondencja;
    ona ostatecznie nie uwierzyla i chciala to otworzyc ale mi sie zdaje ze nie
    ma prawa tym bardziej jak polecony ma pobranie to mogl bym od niej po
    otwarciu zazadac kwoty pobrania ze naruszyla zawartość
    i drugie pytanie czy ma prawo odmowic wyslania listu??

    ps. fakt faktem w kopercie byla cd - czyli niby "wartosc handlowa" i powinno
    isc paczka
    ale odpowiedzcie pozdrowienia