  • Data: 2004-06-22 15:39:50
    Temat: prawo a okres wojenny i skutki wojny
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    w zwiazku z ostatnio głośnymi spprawami - dzisiejsza decyzja w trybunale
    Strasbourgu w sprawie Polaków ktrózy utralicili własnośc na wschodzie jak i
    domagania Niemców którzy utracili własnośc na terenie obecnej Polski mam
    prosbę:
    Czy ktoś może konkretnie wyjasnić o co w tym chodzi;)
    może jest to nawetz definiowane jakimis przepisami międzynarodowymi( nie wiem
    konwencja genewska się może tym tez zajmowała??)