  • 71. Data: 2024-08-25 17:50:59
    Temat: Re: prawa swiadka
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.08.2024 o 14:46, Shrek pisze:
    > Problemem było to że twierdziłeś że AED nie używa się dopóki pikawa
    > definytywnie nie stanie

    I dziennikarze oczywiście mieli pretensje do ratownika, ze nie na
    żądanie wrzeszczącej i tupiącej kobiety nie podpiął zdalnie nie
    opuszczając basenu AED te mu zemdlonemu. I ktoś tu pajacował, ze wrzucić
    mogli przez płot zemdlonego na basen. Jeśli zapamiętałeś to, co piszesz,
    to nie dość, że nei pamiętasz, to nawet nie zrozumiałeś, w czym był
    problem. Tyś sobie sam wymyślił problem i z nim walczysz - ofiarnie i
    przez wiele lat.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 72. Data: 2024-08-25 23:19:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I dlatego właśnie sąd podkreśla tę okoliczność, że nie da się jej
    > udowodnić. Bardzo pouczająca dyskusja :-)

    - odmawiam odpowiedzi w związku z tym że naraża mnie ona na
    odpowiedzialnośc karną.

    - pańska odpowiedz nie naraża pana na odpowiedzialność!

    - Skąd może pan wiedzieć, skoro nie zna pan odpowiedzi?

    - ....

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 73. Data: 2024-08-26 19:42:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Aug 2024 12:16:34 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Nie mam zielonego pojęcia, co oni tam robili, ani dlaczego media tak
    > napisały.

    Pójdzmy po linii najmniejszego oporu - media tak napisały, bo im
    rzecznik policji czy prokuratury tak powiedział.

    > Jak zacznę wypisywać tu to, co podejrzewam, ze oni tam robili,
    > to zaczną się dyskusje, czy to należało robić, a ja nie wiem, co oni tam
    > robili. Tego, co media pisały, to raczej nie robili. Psy policyjne są
    > szkolone na podejmowanie tropu do kilku godzin. Trzy dni później, to
    > mogły tam co najwyżej wyjść na spacer, by się wysikać. Ale bez wątpienia
    > ładnie to do fotografii prasowej wyglądało.

    Nic o psie nie pisałem.

    > Jeśli szukali kobiety lub jej zwłok (bo mogło być takie założenie), to
    > są do tego szkolone psy, ale ma je Straż Pożarna. Te psy na obszarze
    > szukają dowolnego człowieka lub jego zwłok. Zupełnie inna technika
    > pracy. Używa się ich przykładowo na zawaliskach, po trzęsieniach ziemi,
    > albo do poszukiwana zaginionych.
    >
    > Jeśli szukali śladów, to szukali śladów, a nie kobiety. Czyli robili

    Zakładam, ze szukali "śladów".
    Zwłokami pewnie by nie pogardzili, ale wątpię aby to było celem.

> [...]
    > "problem", że robi się je po wszczęciu postępowania, albo samym ich
    > wykonaniem wszczyna się postępowanie, które już trzeba później formalnie
    > skończyć.
    >
    > Cały problem globalnie na tym forum bierze się stąd, że kiedyś
    > przynajmniej część biorących udział w dyskusji miała zielone pojęcie o
    > prawie, albo jak nawet nie miała, to starała się czegoś dowiedzieć.
    > Teraz to są jakieś incydentalne osoby. To jest mniej więcej tak, jakby
    > próbować w przedszkolu tłumaczyć budowę atomu. Niby można, tylko że ...

    Powiem tak - gdybym chciał ustalic, co tam zaszło ... to chyba bym
    poprosił kierowcow o przysłanie filmów z kamerek.

    Kierowca mógł nawet nie zwrócic uwagi, a na filmach by było co ona tam
    robiła, gdzie sie oddaliła, z kim.
    Ruch tam duzy, nawet jak co 10-ty ma kamerę, to jakis pogląd na sprawę
    będzie.

    Masz lepszy pomysł?

    To teraz ... znajdzies gdzieś apel policji o przysłanie filmów?

    J.

  • 74. Data: 2024-08-26 19:45:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Aug 2024 11:56:38 +0200, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > udziału już litościwie nie wspominam, to byś wiedział, ze to nie Policja
    > prowadzi poszukiwaaia terenowe - takie jak tu komentowane wzdłuż autostrady.
    >
    > Policja w poszukiwaniach ma cały szereg czynności do realizacji, ale
    > akurat takie poszukiwania terenowe prowadzi Straż Pożarna. Uczestniczą w
    > nich policjanci i mają tam zadania do wykonania, a czasem po prostu
    > pomagają, ale to nadal działania Straży.
    >
    > Dobrze by było, jakbyś się po prostu powstrzymał od komentowania
    > negatywnego, czy krytykowania rzeczy, o których nie masz zielonego pojęcia.

    Czyli jak czytam czasem, ze policja szukała zaginionego dziecka ... to
    sklerozę mam, czy ktos tu kłamie ?

    J.

  • 75. Data: 2024-08-26 19:49:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.08.2024 o 19:45, J.F pisze:

    > Czyli jak czytam czasem, ze policja szukała zaginionego dziecka ... to
    > sklerozę mam, czy ktos tu kłamie ?

    Robert się po prostu zakiwał. Kwiat stwierdził że policja zajmuje się
    poszukiwaniami, to Rober automatycznie stwierdził że Kwiatek racji mieć
    nie może i się zapędził w kozi róg. Tak z Robertem bywa:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 76. Data: 2024-08-26 19:53:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Aug 2024 11:45:51 +0200, Shrek wrote:

    > Dla kulsonów 99% podejmowania działań nie ma sensu, bo może się nie
    > udać. Robert tu takie myśleie ciągle uskutecznia - szukać po BTS nie ma
    > sensu, bo mała dokładność,

    Ale tu może miec rację - jesli rzeczywiscie jest tylko BTS,
    to sie dowiesz, ze Natalka z Andrychowa jest gdzies w Andrychowie i
    okolicach.

    > po GPS nie ma sensu bo poszukiwana może mieć nokię 3210,

    Istotnie moze miec. No ale to wystarczy spytać :-)

    > spytać świadka co widział kto zajebał moto nie ma sensu, bo

    A on widział kto zajebał? Bo może to nie świadek :-)

    > wtedy będą wiedzieć że szukają - więc nie ma sensu szukać,

    Pijaczków zamknęli, wiec ktoś swiadka spytał, albo busiarz podał dane
    czy pokazał umowę adresami, i sobie można było świadka darować :-)

    J.

  • 77. Data: 2024-08-26 20:01:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.08.2024 o 19:53, J.F pisze:

    > Ale tu może miec rację

    Może, ale nie dowie się dopóki nie spróbuje. Na tym polega problem -
    może się udać, może się nie udać. Jeśli nie próbujesz dlatego że może
    się nie udać, to zawsze się nie uda.

    > - jesli rzeczywiscie jest tylko BTS,
    > to sie dowiesz, ze Natalka z Andrychowa jest gdzies w Andrychowie i
    > okolicach.

    Już jakaś informacja.

    > Istotnie moze miec. No ale to wystarczy spytać :-)

    To nic nie da - może kłamać:P

    > A on widział kto zajebał? Bo może to nie świadek :-)

    Widział, znał ich i nawet swoją obecność przy zajebaniu zaznaczył na
    nagraniu:P Sprawa do rozwiązania w kilkanaście minut.

    > Pijaczków zamknęli, wiec ktoś swiadka spytał, albo busiarz podał dane

    Raczej busiarz - wszyscy po kolei się rozpruli co zresztą było do
    przewidzenia, skoro to od początku był gang olsena a nie żadna mafia:P

    > czy pokazał umowę adresami, i sobie można było świadka darować :-)

    Umowy ponoć nie miał. No ale jakoś kontakt do nich miał. Z tego co wiem
    wszystkim telefony co najmniej zatrzymali, więc pewnie po prostu podał
    im pin i sobie sprawdzili z kim gadał przed.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 78. Data: 2024-08-26 20:32:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.08.2024 o 20:01, Shrek pisze:
    > Może, ale nie dowie się dopóki nie spróbuje. Na tym polega problem -
    > może się udać, może się nie udać. Jeśli nie próbujesz dlatego że może
    > się nie udać, to zawsze się nie uda.

    Wiesz, jak się coś robi co chwilę, to nie ma sensu próbować, bo kolejny
    raz ponawiany podobny eksperyment daje mniej więcej podobne wyniki. Jak
    się ktoś na czymś nie zna i próbuje pajacować, co on by nie zrobił w
    oparciu o jakieś ochłapy wiedzy internetowej, to nawołuje do
    eksperymentów, bo może się uda. Nie uda, bo to już wiele razy
    sprawdzono. Dokładność ustalenia pozycji w oparciu o dane z BTS-ów
    została tu omówiona.

    Co więcej, sprawdzono już ( :-) ) zaproponowany tu sposób z pomiarem
    czasu do BTS-ów i też się nie udaje za wyjątkiem sytuacji poszukiwania
    leżącego co najmniej kilkadziesiąt minut w jednym miejscu urządzenia.
    Nie będę publikował przyczyn, bo i tak nie pojmiesz i będziesz szukał
    możliwości podważenia, a ja nie za bardzo widzę sens dyskutowania z
    indolentem na tematy techniczne. Po za tym zebranie tych danych trwa
    kilka godzin, a w szczególnych wypadkach może zająć nawet kilkanaście.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 79. Data: 2024-08-26 20:40:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > eksperymentów, bo może się uda. Nie uda, bo to już wiele razy
    > sprawdzono. Dokładność ustalenia pozycji w oparciu o dane z BTS-ów

    I nawet te kilka kilometrów sprawia, że wiadomo gdzie raczej nie szukać.

    ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 80. Data: 2024-08-26 21:01:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dokładność ustalenia pozycji w oparciu o dane z BTS-ów
    > została tu omówiona.

    I tłumaczyłeś że dostajesz tylko lokalizację jednego BTSu z azymutami -
    najczęściej 120 stopni.

    Eksperci twierdzą, że PLI CBD robi to inaczej -
    https://youtu.be/7kgwNnRItdU?t=161

    Przypomnij - gdzie znajdwała się nastolatka z Andrychowa - w lesie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!