  • Data: 2002-09-05 09:26:29
    Temat: prad na lewo
    Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem ze moi sasiedzi maja odlaczony licznik pradu tzn zdjety. Ale mimo
    wszystko swiatlo sie u nich swieci (reszty sprzetow domowych nie znam ale
    mysle ze lodowke pewnie tez maja).Za to u nas w domu pracimy okropnie
    wielkie rachunki. Licznik byl niby sprawdzany czy nie ma jalowego przebiegu
    ale polegalo to na wylaczeniu korkow i sprawdzeniu czy licznik sie kreci.
    Sa to ludzie niezwykle konfliktowi i nieprzyjazni reszcie mieszkancow wiec
    nawet jesli nie podlaczyli sie do nas to i tak chcialabym to sprawdzic. Z
    kads przeciez prad brac musza a raczej nie jezdzi maz na rowerze zeby
    coreczka miala jasno w pokoju. Gdzie moge zglosic takie podejrzenie? I jak
    to najlepiej zrobic?
    Dodam ze co do tych ludzi nie mam najmniejszych skrupulow. Oni tez by nie
    mieli.