  • Data: 2012-07-12 13:53:38
    Temat: pozyczka, oszustwo, kradziez...
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam, mam taki problem. pożyczyłem pewnej osobie znaczna kwotę
    pieniędzy (10 tys pln) którą pożyczkobiorca zapewniał zwrócić najpierw w
    ciągu kilku dni, potem kilku tygodni/miesięcy (takie były kolejne
    uzgodnienia), potem miał spłacać w ratach przez rok (od dnia udzielenia
    pożyczki) a obecnie uchyla się całkowicie przed jej zwrotem. oczywiście
    kieruje sprawę do sądu z powództwa cywilnego, ale mam pytanie czy taka
    sytuacja możne być zgłoszona do ścigania z urzędu ? na policje czy do
    prokuratury ?

    podpowiedzcie proszę co można jeszcze w tej sprawie (legalnie) zrobić ?