  • Data: 2007-04-18 09:52:47
    Temat: pomóżcie!
    Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    cześć !mam problem może ktoś mi pomoże,..13lat temu robiłam prawo
    jazdy kat.B.trwało to trochę ,bo wtedy weszła" rejonizacja",gdy zdałam
    testy to oblałam jazdę,potem minęło pół roku ,znów odnawiałam testy i
    znów oblałam jazdę.Póżniej urodziłam syna i przerwałam,a na koniec
    tego już byłam tak zrezygnowana,że nie skończyłam tego kursu.Chce sie
    dowiedzieć,czy jeśli teraz chciałabym rozpocząć taki kurs czy
    pieniążki ktróre wtedy wpłaciłam mogę jakoś odzyskac?piszcie na mó
    mail m...@w...pl