  • 1. Data: 2007-04-18 09:52:47
    Temat: pomóżcie!
    Od: m...@w...pl

    cześć !mam problem może ktoś mi pomoże,..13lat temu robiłam prawo
    jazdy kat.B.trwało to trochę ,bo wtedy weszła" rejonizacja",gdy zdałam
    testy to oblałam jazdę,potem minęło pół roku ,znów odnawiałam testy i
    znów oblałam jazdę.Póżniej urodziłam syna i przerwałam,a na koniec
    tego już byłam tak zrezygnowana,że nie skończyłam tego kursu.Chce sie
    dowiedzieć,czy jeśli teraz chciałabym rozpocząć taki kurs czy
    pieniążki ktróre wtedy wpłaciłam mogę jakoś odzyskac?piszcie na mó
    mail m...@w...pl

  • 2. Data: 2007-04-18 12:34:20
    Temat: Re: pomóżcie!
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <m...@w...pl> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    >dowiedzieć,czy jeśli teraz chciałabym rozpocząć taki kurs czy
    >pieniążki ktróre wtedy wpłaciłam mogę jakoś odzyskac?piszcie na mó

    Nic nie możesz odzyskać.

  • 3. Data: 2007-04-18 19:31:07
    Od: JK <n...@D...o2.pl>

    Kurs jest chyba ważny bezterminowo - po jakimś czasie bez podejmowania
    kolejnych prób zdania ośrodek egzaminowania odsyła dokumenty kursanta do
    odpowiedniego dla jego zameldowania wydziału komunikacji - najpierw
    należałoby sprawdzić czy gdzieś są dokumenty i jak się znajdą można
    podchodzić do egzaminu bez nowego kursu.

    J.K.

  • 4. Data: 2007-04-19 21:27:36
    Od: "ebeb" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JK" <n...@D...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > należałoby sprawdzić czy gdzieś są dokumenty i jak się znajdą można
    > podchodzić do egzaminu bez nowego kursu.

    Nie wiem jak jest teraz, ale było tak:
    Teoretycznie na skończenie całego kursu miałeś dwa lata, ale termin od
    zdania teorii do praktycznego nie mógł przekroczyć pół roku ,bądź 3 podejść,
    czwarte i następne dopiero po 6 godzinach doszkalającej jazdy i znowu pół
    roku.
    ebeb