    From: "Karol_tom" <K...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [pomocy - oszust - umowa-zlecenie]
    Date: Thu, 29 Apr 2010 22:16:18 +0200

    Witam,

    pracowałem na podstawie umowy-zlecenie (praca przez pośrednika dla Tesco).
    Oczywiście na początku wszystko wyglądało na pełen
    profesjonalizm, miałem szybko otrzymać wypłatę (pracowałem w lutym). Potem
    dowiedziałem się, że
    mój "pracodawca" ma przejściowe problemy. Potem już.. zero kontaktu, zero
    wypłaty.

    Zwróciłem się do Inspekcji Pracy...niestety dowiedziałem się, że oni nie
    zajmują się pracą na podstawie umowy - zlecenie.
    Polecili mi zwrócić się do sądu - mam pewne obawy, ponieważ ZUPEŁNIE NIE
    WIEM, jak się za to zabrać...ponadto kogo mam oskarżyć - znam tylko nazwę
    firmy, REGON, NIP - nie wiem, gdzie ten Marek ("pracodawca" ) mieszka.
    Proszę o pomoc - może istnieją organizacje, które pomagają takim osobom jak
    ja.
    A może znajdują się tutaj inne osoby oszukane przez Marka (praca w Tesco na
    Młynarskiej)?

    Pozdrawiam,
    oszukany student