  • Data: 2010-05-04 15:53:31
    Temat: Re: [pomocy - oszust - umowa-zlecenie]
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Karol_tom pisze:

    > Gdzie można sprawdzać takie dane (czy firma jest w KRS bądź RH - co ten
    > drugi skrót oznacza ?)
    > Niestety...nie mam możliwości dowiedzieć się...w miejscu, gdzie firma
    > miała swoją siedzibę...jest niezły burdel, tam pracują jeszcze jacyś
    > inni ludzie,
    > którzy podali mi numer telefonu do zarządcu terenu...tylko on nigdy nie
    > odbiera telefonu.

    Gdyby była firma w KRSie, to by była tutaj

    http://cors.pl/index.php?goto=statyczne/krs/krs_wysz
    ukiwarka

    Ale jej nie ma. Jest w starym rejestrze handlowym. Możesz przejrzeć
    akta tej spółki, dzwoniąc i zamawiając je w sądzie na ul.
    Czerniakowskiej w Warszawie (tel. do czytelni: - 22-4400624) i podając
    numer RHB (nie KRS): 58134.

    --
    Liwiusz