  • Data: 2006-04-06 05:25:12
    Temat: policjant ponad prawem!
    Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

    niewiem co zrobic znalazlam sie w strasznej sytuacji,

    przed piecioma miesiacami,odwiedzila mnie policja,byla godzina
    05.30rano
    ja do mieszkania wrocilam z imprezy andrzejkowej,wrocilam wraz ze
    znajomymi o godzinie 05.10.ktos z mieszkancow zadwonil na policje ze
    jest za glosno
    policjanci przyjechali do mnie na interwencje,zadzwonili do drzwi
    kiedy je otworzylam
    wepchali sie do srodka!dalej bylo jeszcze gozej! zachowanie policjantow
    bylo straszne,((moja reka do tej pory nie jest calkowicie sprawna))
    a teraz to ja jestem podejzana! PROSZE O POMOC!
    historia ta jest jeszcze bardzo dluga i powiklana,niewiem czy dam
    rade dowiesc swoich racji,
    do tej pory zaowazylam i stwirdzam ze policja w polsce robi sobie co
    chce!
    jest to dalekie od standardow w UNI.12 lat mieszkalam w
    niemczech,przyjechalam tu po kocham Polske! teraz jest mi tylko bardzo
    smutno!
    Pozdrawiam!