    From: Rafal Czekiel <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: podobienstwo adresow www
    Date: Fri, 02 Dec 2005 19:54:08 +0100

    Witam,
    problem jak dla mnie jest dosyc nietypowy...

    Jacek Kijewski, ktory nie jest wlascicielem firmy Sail-ho (wlasciciel to
    Mariola Kijewska - malzonka) wygraza mi sadem z powodu podobienstwa
    adresow:

    jego/a wlasciwie jej www.sail-ho.pl
    moj www.sail.bho.pl

    podobienstwo jest widoczne, jednak firma hostingowa ktorej jestem
    klientem oferuje tylko i wylacznie domene n_a_z_w_a.bho.pl

    Jej serwis jest komercyjny, moj nie, tworze go tylko dla wlasnej
    przyjemnosci :) nie majac z tego tytulu jakichkolwiek profitow.

    Podobienstwo adresow nie bylo celowym dzialaniem, jednak jest po fakcie
    i oba adresy istnieja.

    na ten temat mozna poczytac na
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.zeglarstwo/brow
    se_frm/
    thread/802e578af5a5f43e/2ee0cbb90042aa88?hl=pl#2ee0c
    bb90042aa88

    otrzymalem takze od Jacka Kijewskiego kilka e-mail w ktorych wychwala
    swoja zone, ktora podobno jest/bedzie radca prawnym :)

    Pytam czy Jacek Kijewski, ew. jego malzonka moga sobie roscic jakies
    prawa do mojego adresu www?

    pozdrawiam
    Rafal Czekiel